maanantai 20. toukokuuta 2013

200513


Kello 2:20 sormet yhä vaeltelee näppäimistöllä, tietäen että pitäisi paraikaa olla halaamassa tyynyä.
Miun täytyis vielä käydä yön hämärässä, kunnes tää on mahdollista.

On ollu raskasta, mutta tänään ei satanutkaan.. Oikeastaan ei ole satanut viikkoon..

Unelma ajatuksesta, sinusta siellä.

Hankala olla sellainen, kun voima pistää sanatkin ihan sekasin ja tekstin tarkoitusperä karkaa ihan minne sattuu.

Toivoen että ymmärrät miuta kuitenkin..

Joohan?



"Niin ja katso, on juhlat loppuneet Me kävelemme keskikesän kukkivaan puutarhaan Kuinka hän katsoo ja vaatien koskettaa Se tapahtuu taas vuosituhanten malliin.

Alkuaineiden jaksollisesta taulukosta Valitsemme raskaimman Siihen pyrimme kemian keinoin"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit otetaan mielellään vastaan.