maanantai 20. toukokuuta 2013

2/2



Toverini.
Anttilanmäki <3.
Täsmä just korjailin miu cuba-laukkua.. Kävi kerrassaan niin hupsusti että olkahihna petti kesken seikkailun kun oltiin hyvin jännän äärellä todistamassa toisten ihmisten satuttamista.
Siinä miespolo sai kuuppaansa mukavan osuman..









Noh jokatapauksessa huomenissa pitäis lähtöö naputtamaan ihoon lisää väriä, että joskus sais valmiiks tuon aivan kamalan psyko-keijun tuossa olkapäässä joka lähinnä muistuttaa pahaa mustetahraa.
Peittoon siis on hänellä mennyt tuo leijona joka Suomen vaakunassa komeilee..
Kykkimäz.
Olis varmaan muistoks jellonasta, joka oli takas ryssiinkin viälä menossa, pitänyt laittaa hälle SS-Kypärä piähän.. Hehheh...


Mainio asia, että kunhan viikko taas loppuu, niin saa nauttia ekstakivasti taas vuorokauden, jos pari.

Kuppi kahvia, jos huomenna tulisi taas yhtä mainio päivä. Onneks ei tartte tuota alkoa nauttia enää, kun tekosyy kiekko hävisi taas vuodeksi pois kuvijoista.

"Älä koskaan usko mitä kadulla kuulee
 ja nurkissa juoruillaan
 sä sanot ja katsot mua liian syvälle silmiin
 ja sä viet mut taas paranoiasta paratiisiin

Taas kun selväks saan pään
ja mä tuun sun luo
ja silmin uusin nään
mä uskon sua
tai tahdon ainakin
mutta pelkään tää on jotain sairasta kuurupiiloa

Monesti tuntuu kuin sus ois jotakin outoo
jota vain en nää
sun salaisuus vaivaa mua
vaikka sä vakuutat mulle kaikki selviää

en tahdo enää leikkii etsivää"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit otetaan mielellään vastaan.