perjantai 31. toukokuuta 2013

29052013-


Olkohon taas postaus kuluneelta viikolta... Tai siis edeltävän viikon mittaisen ajanjakson ajalta..
Pää jyskyttää tyhyjää. Mitähä sinä mainissis..
Ainaki sen että vaikka viljasäkin pukis päälle, sitä ei ravintolassa alkoholisoituneitten ihmisten keskessä oo mittää väliä.. Kourintaa saa osakseen silti.
Siis mitä? Joo vertauskuvallisesti ofc.

Viikkoon ei oo satanu, kun kerran. Sekin johtui alkoholin vaikutuksen alasena olosta.. Huomaa ettei se sovellu.. Mielialat heittelee onnellisuudesta alimpaan helvettiin.. Paska päihde.

Ilma on ollu mitä mainioin, tuhlattavaks sisällä istuen. Yöeläjä... Voin aloittaa työt jo heti ensi yöööönää.

Ja mitä mä nään tällä hetkellä ku kattelen ympärille? Paskasen ikkunan. Mä en siis yksin halua roudata penkkiä ja vehkeitä yksin ulos... Itseasiassa nyt kun puheeks tuli, ja eräs Jopo- niminen hlö soitti, laukasin luuriin että nyt me mennään pesee mun ikkunat ulos. Asun siis ekassa kerroksessa.. tervetuloa koputtelemaan öisin....

No se siitä.

Ulkona käyty istuskelemassa.. Tuli kylmä.

Nyt ulkoilemaan naisten kanssa <3

31.05.2013

Aamu alko viestillä. Mun täytyy taas lähteä. Onneks ei kauaa, niin se on ohi.
Huomista odottaen, tosin kenkäkaupat on tyhjänä. Tuleeko juhlista mitään, jos ei ole millä tallata?

Ihanan raikas vesisade, sen tuoksu tulee ikkunoistakin sisälle! Tekee niin hyvää tuo sade..

Ja tänään, sen, jonka takia myös satoi viime viikolla, sai mut miettimään..

Onneks mun palatessa, mun ei tartte kun nauttia kiinalaisesta <3 Saa nähdä sumpliiko sitä mitään illaks vai odottaako suosiolla huomiseen :)

Tsau.

maanantai 20. toukokuuta 2013

2/2



Toverini.
Anttilanmäki <3.
Täsmä just korjailin miu cuba-laukkua.. Kävi kerrassaan niin hupsusti että olkahihna petti kesken seikkailun kun oltiin hyvin jännän äärellä todistamassa toisten ihmisten satuttamista.
Siinä miespolo sai kuuppaansa mukavan osuman..









Noh jokatapauksessa huomenissa pitäis lähtöö naputtamaan ihoon lisää väriä, että joskus sais valmiiks tuon aivan kamalan psyko-keijun tuossa olkapäässä joka lähinnä muistuttaa pahaa mustetahraa.
Peittoon siis on hänellä mennyt tuo leijona joka Suomen vaakunassa komeilee..
Kykkimäz.
Olis varmaan muistoks jellonasta, joka oli takas ryssiinkin viälä menossa, pitänyt laittaa hälle SS-Kypärä piähän.. Hehheh...


Mainio asia, että kunhan viikko taas loppuu, niin saa nauttia ekstakivasti taas vuorokauden, jos pari.

Kuppi kahvia, jos huomenna tulisi taas yhtä mainio päivä. Onneks ei tartte tuota alkoa nauttia enää, kun tekosyy kiekko hävisi taas vuodeksi pois kuvijoista.

"Älä koskaan usko mitä kadulla kuulee
 ja nurkissa juoruillaan
 sä sanot ja katsot mua liian syvälle silmiin
 ja sä viet mut taas paranoiasta paratiisiin

Taas kun selväks saan pään
ja mä tuun sun luo
ja silmin uusin nään
mä uskon sua
tai tahdon ainakin
mutta pelkään tää on jotain sairasta kuurupiiloa

Monesti tuntuu kuin sus ois jotakin outoo
jota vain en nää
sun salaisuus vaivaa mua
vaikka sä vakuutat mulle kaikki selviää

en tahdo enää leikkii etsivää"

200513


Kello 2:20 sormet yhä vaeltelee näppäimistöllä, tietäen että pitäisi paraikaa olla halaamassa tyynyä.
Miun täytyis vielä käydä yön hämärässä, kunnes tää on mahdollista.

On ollu raskasta, mutta tänään ei satanutkaan.. Oikeastaan ei ole satanut viikkoon..

Unelma ajatuksesta, sinusta siellä.

Hankala olla sellainen, kun voima pistää sanatkin ihan sekasin ja tekstin tarkoitusperä karkaa ihan minne sattuu.

Toivoen että ymmärrät miuta kuitenkin..

Joohan?



"Niin ja katso, on juhlat loppuneet Me kävelemme keskikesän kukkivaan puutarhaan Kuinka hän katsoo ja vaatien koskettaa Se tapahtuu taas vuosituhanten malliin.

Alkuaineiden jaksollisesta taulukosta Valitsemme raskaimman Siihen pyrimme kemian keinoin"