perjantai 31. toukokuuta 2013
29052013-
Olkohon taas postaus kuluneelta viikolta... Tai siis edeltävän viikon mittaisen ajanjakson ajalta..
Pää jyskyttää tyhyjää. Mitähä sinä mainissis..
Ainaki sen että vaikka viljasäkin pukis päälle, sitä ei ravintolassa alkoholisoituneitten ihmisten keskessä oo mittää väliä.. Kourintaa saa osakseen silti.
Siis mitä? Joo vertauskuvallisesti ofc.
Viikkoon ei oo satanu, kun kerran. Sekin johtui alkoholin vaikutuksen alasena olosta.. Huomaa ettei se sovellu.. Mielialat heittelee onnellisuudesta alimpaan helvettiin.. Paska päihde.
Ilma on ollu mitä mainioin, tuhlattavaks sisällä istuen. Yöeläjä... Voin aloittaa työt jo heti ensi yöööönää.
Ja mitä mä nään tällä hetkellä ku kattelen ympärille? Paskasen ikkunan. Mä en siis yksin halua roudata penkkiä ja vehkeitä yksin ulos... Itseasiassa nyt kun puheeks tuli, ja eräs Jopo- niminen hlö soitti, laukasin luuriin että nyt me mennään pesee mun ikkunat ulos. Asun siis ekassa kerroksessa.. tervetuloa koputtelemaan öisin....
No se siitä.
Ulkona käyty istuskelemassa.. Tuli kylmä.
Nyt ulkoilemaan naisten kanssa <3
31.05.2013
Aamu alko viestillä. Mun täytyy taas lähteä. Onneks ei kauaa, niin se on ohi.
Huomista odottaen, tosin kenkäkaupat on tyhjänä. Tuleeko juhlista mitään, jos ei ole millä tallata?
Ihanan raikas vesisade, sen tuoksu tulee ikkunoistakin sisälle! Tekee niin hyvää tuo sade..
Ja tänään, sen, jonka takia myös satoi viime viikolla, sai mut miettimään..
Onneks mun palatessa, mun ei tartte kun nauttia kiinalaisesta <3 Saa nähdä sumpliiko sitä mitään illaks vai odottaako suosiolla huomiseen :)
Tsau.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentit otetaan mielellään vastaan.